tjeeeeeeeeenare.

Igår fyllde jag 18. tjohej. Och hade uppskrivning till körkortet. hehe. så jävla nervigt att trycka på "rätta test" (eller vad det nu stod) meeen, det gick ju bra. Efteråt kände jag ingen eufori, var dock nervös förra veckan så in i baljan, men nervositeten spolades väl bort med vädret eller något.
 
Idag hade jag uppkörning, med en hyfsat gammal man. Och allt jag hade tränat på, parkera, backa runt hörn, starta i backe, hade jag inte någon som helst användning av, eftersom det enda jag i princip fick göra vara att köra rakt fram och svänga. men jag klagar inte, jag sitter ju här med ett körkort (eller snart iallafall) tjoho.
 
Nu känns mitt liv tomt, som jag inte har något att se framemot längre. Ingen födelsedag, inget körkort att plugga till. Allt kom på en gång och här sitter jag med huvudvärk och massa paket liggande på golvet. Det känns som alla känslor har runnit ur min kropp & jag känner mig redo och dö. Föreställ er att alla människor ni tycker om försvinner och ni inte orkar bry er ett jutta, så känns det. Något är fel.. hoppas livet återvänder snart.
 
tråkigaste texten jag skrivit i mitt liv. 
 
 
 
 
Världens finaste lollo och jag. älskar bilden till höger i mitten. och den längst upp i mitten och den längst ned till höger. haha, ska sluta älska nu, slöseri med kärlek. eh
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Finaste, dö inte!

2014-01-29 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0