Det finns inget att säga. ord är så meningslöst.

Jag använder endast min skoldator i nuläget. Min annars regulära dator har fått en plats på hylla brevid alla andra saker som klassas som "onödiga ting som man sparar endast om den nya bättre finare tinget skulle hamna i trasigt tillstånd"
Därför har jag cirkar noll bilder att synliggöra för er. Dock har jag hittat på mycket sedan sist. Varierande saker. Men vill ni något kan ni allt höra av er i verkligeheten. Ett betydligt mer sofistikerad ställen än internätet. Där kan man röra varandra, utdela konversationer, cykla, sova. Saker som är ytterst nöjsamt, betydligt mer nöjsamt än att sitta och stirra sig blind på en skärm. Skall nu återvända till verkligheten och dess märkliga underligheter. Hoppas vi ses där. 
 
 
När älgen är blå, då är ölen kall. En ytterst livad jänta från norrlands skogen. Kan nås i verkligeheten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0