What Have I Been Doing Lately?

SKÅDA.
 
January 2012. 
Jag fyllde 16 år & åt exotisk frukt
 
February 2012.
Vi vart och åkte sidor med klassen. Jag och Lollo lökade. Jag, jag gjorde inget vettigt.
 
March 2012.
Firade Daniels 16 årsdag. Kände mig illa till mods angående innebrännaren. Åt blodapeslin för fulla muggar.
 
April 2012.
Vi var i Le rom. Åt glass & kollade på le amazing gamla byggnader. Vart & hälsade på Eskil mfl.
 
May 2012.
Fotade med mon ami Elevira. I det grönskande Svergie. Gjorde inget vettigt igen.
 
June 2012.
Usch det hände alldeles för mycket i Juni. Spex. Skolavslutning. Språkresa. Snigg-dagar.
 
July 2012.
Jag hade inte tid för min kära blogg. Jag var Fri. friiiiii.
 
August 2012.
Jag drogs med mitt röda hår. Vart på festivaler. Jag började gymnasiet. Köpte mina röda pants. 
 
September 2012.
inget kul att visa er. Livet rullade på. I guess. I skolan & på helgerna.
 
October 2012.
Fotade & fotade mitt händelsefattiga liv.
 
November 2012.
Eskil & siggan var på visit. & jag hade väl annat för mig också.
 
December 2012.
Jag firade Jul. Nyår. Skolavslutning. Lucia. Umgicks. åh. ni har egna fingrar att klicka på de olika månaderna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0