sova sova sova säng säng säng.

picasion.compicasionpicasion.compicasion
 
Imorgon är det måndag. tralalal. Har inget emot måndagar. Sorligt nog är det alltid den dag som får ta emot mest elakheter. 
i hemlighet hatar jag nog mest torsdag. (hemligt värre)
För på måndagmorrnarna är jag som mest utvilad efter helgen. Det är inga problem att stiga upp. och på måndagar har vi endast 3 lektioner. pust. fan, insåg nyss att vi hade 4:a. Det drog ned måndagen lite. jaja. 
På torsdagsmorrnarna däremot är jag butter. Har jag sovit för lite under de föregående nätterna, vilket inte händer allt för sällan, så kan torsdagsmorrnarna vara ett helvete. 
Då kanske ni tänkte att fredagsmorrnarna ändå borde vara värst. Ni har en poäng. Men vem 17 vaknar upp en fredag och känner att livet inte rockar?
Om man är butter en fredag, borde man haffa några vänner och se livet från en annan sida.
trevlig helg osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0