Hej, jag har återvänt, igen.

Hallå.
Det är torsdagkväll.
"Jaha" tänkte ni. "Det var ingen överaskning."
nej.
Tänker inte berätta vad jag gjort idag. För det är inte intressant.
Jag vill idag förmedla hat. eller. tolkningen är fri. 
 
1. Gym. Alla ni stackars människor som inte använder skogen som ett redskap till aktivitet. Utan stänger in er med andra lökiga människor som tränar inte för sin egen skull utan för andras. Ni har förlorat en del av er själva någonstans i de svettiga lokalerna. just saying.
 
2. Tandis. åter igen vill jag skölja hat över min tandläkare som denna gång har bestämt sig för att flytta fram min tid 3 veckor. 3 VECKOR. Min tandis har troligen aldrig haft tandställning själv och vet då inte de fruktansvärda konsekvenserna. Tandisen har antaglien alltid gått runt med ett självbelåtet leende. Till skillnad från en annan, vars kärleksliv blir drabbat. Har i vilket fall som helst bestämt att när ställningen är ute skall jag smälta ner den & göra den till ett svärd som jag sedan kan tillintetgöra tandisen med.
 
3. Kyliga timmar vid otan. Följande sker då jag skall cykla till skolan. Öppnar dörren för att känna på vädret. Klär på mig halsduk, vantar, tight jacka osv för att inte kylan skall sluka mig. Sätter mig på cyklen och färden börjar. Fryser halva biten tills jag kommer till backen. Kämpar mig upp för första biten av backen. Känner att värme bildas. Svettas. Tvingas gå sista biten av backen för att inte dryppa av svetta när jag anländer till skolan. Hade uppskattat värme från början så jag inte hade behövt ha 3 kg kläder på mig, i backen.
 
4. Framtiden. Vi skall hålla tal om framtiden i nationella i svenska. Alla ettor utsätts för detta. Det finns inget att säg om framtiden. "Vi skall dö." Har alltid tagit avstånd från framtiden. Om det nu är möjligt. Gillar inte framtiden. Allt är så osäkert. Det ända vi vet är att vi skall dö. dö. dö. dö.
 
5. Felstavning. Det stavas VÄL inte väll eller vel. Det stavas ÄNDÅ inte endå eller ändo. Det stavas ALLTSÅ inte asså eller aso. VAR VÄNLIGA ATT TA TILL ER DETTA.
 
6. fejkleenden. Folk som lägger upp bilder där man ser att leendet är tillgjort. För om man håller över munnen ser det ut som personen skall börja gråta och standard texten till "mår bra idag". Uppenbarligen inte. Antingen ler du med ögonen också eller visar du vad du egentligen känner. Var vänlig att skåda bilderna på mig nedan för att förstå innebörden av texten ovan. Sista bilden är tveksam dock. Vet inte jag hur jag känner. " mår bra idag"
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

... och det enda stavas inte "ända"

2013-04-19 @ 22:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0