kommer ni ihåg ?

Första dagen i skolan. Jag älskar träffa alla igen, jag blir så peppad. Alla är snälla första dagen, lärarna, mat-tanterna tillochmed franskläraren. & väntar ni på att jag ska börja klaga, så ska jag varna er. slut läs. jag klagar inte på skolan. inte idag iallafall.
Dagen var bra i sig. det enda som skrämmer mig är att alla lärare snackade dirr om nationela prov. blablabla jobba bra så är det inte problem och blablabla. Vi elever satt där frågande & det enda jag tänkte var TA DET LUGNT ! det är ändå första dagen på vårterminen. Lärarna är väl stressade eller bara väldigt snälla och ger oss lite press så här första veckan.
Säger som vår gamla mattelärare alltid sa: Det här är ju lätt ? fast jag vet inte om jag gillar det utrycket.



angående bilderna. Jag försökte se ut som på de gamla bilderna & det är därför jag ser lite lame ut. hehe ser ut som en segis, det är måndag så låt mig va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0