ja men om man skulle lägga sig

Jag satt nyss och kollade igenom mina gamla blogg inlägg.
Då slog tanken mig att varför skriver jag inte sådär längre. Jag vet ju att det var jag som skrev då såklart men jag kan inte minnas att jag hade så mycket fantasi. Var fick jag allt ifrån liksom & vart har all min fantasi tagit vägen ?
ett citat från hennys blogg januari 2011 :

AHHHHHHHH , jag typ dör , jag har ngt problem med min toung , den svider som faaaaan & varje gång jag äter något blir det värre , den krymper väl till ett russin snart sen försvinner den helt ..
jag får gå till en läkare eller doktor eller någon som kan klippa av den eller fixa den på något sätt .

det är ju inte så att jag har tappat min fantasi och jag kan plocka upp den igen. eller att jag råkade spola ner den i toan. Jag önskar dess värre att det hade varit så. Jag tror att jag har växt upp. eller håller på att växa upp. Det är därför jag inte har någon fantasi. När jag blir vuxen sen kommer den säkert tillbaka. Hoppas jag.
& så en bild från den tiden. En bild på Hennyn med fantasin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0