Måndag. behöver jag säga mer

Måndag.
Det har varit en ganska bra måndag förutom att jag var tvungen att stiga upp sju imorse, var tvungen att cykla i 5 minus grader till Lovisa, jag var tvungen att först ta mig igenom en gympalektion som bestod av simning sedan palla mig ur vattnet och stressa vidare till en hejdundrandes rolig fantastisk franskalektion.
Inte nog med det. Efter lunch var vi inte tysta en minut på svenskan och vi lärde oss noll. Sista jag gjorde innan jag gick hem var att skriva omprov på franska gloser. Sedan var jag tvungen att sätta mig ned och plugga på so som vi magiskt fick till imorgon.MAGISKT.
Men bortsett från det har min dag varit bra i största allmänhet
Man kan ju inte klaga iallafall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0