ond jul och äckligt nytt år.

Pappa har precis laddat ned windows 8. jag sitter här och försöker klura ut hur allt fungerar. jag kan inte påstå att jag gillar det.
& jag kan tänka mig hur det blir för mamma sen när hon ska försöka sig på det. Det kommer ta två timmar för henne innan hon hittar till sin egen sida. Ni vet ordspråket "man kan aldrig lära en gammal hund sitta" i mitt fall gäller detta mor. Hon kommer aldrig förstå sig på windows 8. 
Dock kom det upp när jag googlade "man kan aldrig lära en gammal hund sitta" att man kunde visst lära en gammal hund att sitta. Det måste ju betyda att mamma har sina chanser att förstå sig på windows 8. Sorligt nog tror jag de är ytters små chanser. 
 
Igår anlände min bror. Det är bara min bror mor far och jag som ska fira jul i år. Men det är ganska skönt. Inga tidiga morna som det annars kan bli när min syster med familj är på visit. De kommer dock ned några dagar efter julafton och då är det slut på sovmorgnarna. Det är alltid kul med variation i vardagen. så jag välkomnar dem med stor famn.
 
Ni får ha det bra så hörs vi imorgon. ajmen.
 
I can't handle my sexiness. speciellt inte på den första bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0