hallå, det är henny.

här sitter jag. som vanligt. eller det är ytterst ovanligt nu för tiden. för att bloggen är inte det jag prioriterar först längre. sorligt nog. 
på tisdag har vi nationella i matte. inte så kul. har studerat hårt nu under helgen. jag har slitit som ett djur, svettats och gråtit över det sorliga som komma skall. men som vi alla vet så kommer solsken efter regnet. det där fina stilla drömiska modet som uppstår efter man har lyckats. eller blir det katastrof. vi kan bara låta tiden avgöra.
nu skall jag visa upp allt det fina som jag lyckats fotografera under hösten. fast inte allt. trololo.
hejdå vi ses i himlen, fast om himlen finns är jag förlorad.
 
 
 
 
ajmäään.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0