broder från en sengångarmoder.

sitter i mitt hus på mitt rum på min svarta skinnstol. liv. har varit ute med mumi liten stund efter skolan.
skolan. hässleholm tekniska skola. 
hårt.     ....
första veckan avklarad. 
en bra sådan tycker jag iallafall. kanske lite nervös & annorlunda, men bra också.
ny klass. nya och gamla människor. eller alla är ju lika gamla. men oh ni fattar.
Med tiden tror jag det kommer bli riktigt kul, många människor verkar kul.
en del pratar dock inte så mycket, men jag tror att jag fiskar upp det som de inte säger, för jag bara pratar och pratar, men någon måste ju säga något, annars bli stämmingen tryckt, hatar sånt, så tja, varför inte öppna upp direkt & visa vilken sorts fin människa man är.
som sagt så tror jag det blir riktigt kul med tiden. kidpuss.
 såhär känner jag dock ibland att jag vill göra & slå mina nya lärare i ansiktet.
picasion.com

 
faaaaaaaar. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0