In le Roma

Tyvarr finns ingen cam pa denna vackra data.
inga bokstaver med prickar over heller, if u know what I mean.
Idag var vi i vatikanstaten. Puhh. mina fotter mar inte som de borde. o vi fick inte se nagon pave. han lag val och gomde sig i nagon vra. For aven om han ar pave sa kan han ju faktiskt vara lite folkskygg. for med tanke pa hur mycket folk dar var..
Det ar en valfardsvecka, typ som nar muslimerna valfardar till mekka, fast nu gor man det till Rom istallet. Sa dar ar icke sa lite folk. runt 400 personer och sa, nee, betydligt mer.
nee, nu ska jag snuzza lite med min mor och min far. det borde ni ocksa gora sa hors vi om en vecka eller sa.
kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0