om sanningen ska fram...

- mitt hela namn är gullan henny linnea andersson <-- i den ordningen
- jag är ensam barn, fast jag har två halv syskon från mamma eller vad jag ska säga. eftersom de inte bor hemma känner jag mig väldigt ensam, men jag kallar dem syskon i vilket fall.
- jag sover alltid med tänd lampa, ibland utan, händer väldigt sällan, oftast med sällskap då.
- när jag blir arg härmar jag folk.. det gör min pappa också.
- ofta äter jag med bara gaffeln.. (?)
- jag är ganska långsam när det gäller saker som att äta eller städa... min pappa också.
- jag väldigt lik min pappa, till sättet. vi kan verkligen inte samarbeta, eftersom båda tror de är bäst på allt..
- jag tycker personligen jag är en tråkig männska.. fast jag lyckas ha kul endå !
- jag gillar min klass, sorligt att behöva lämna den..
- jag hatar konflikter, jag vet inte hur jag ska hantera dem.
- nu får ni inte vet mer.hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0