hej jag heter henny

Jag fick idag reda på av min mattelärare att jag blev kallad den skalligatjejen, eller något i den stilen, av sjuorna på vår skola. Endå har de inte sett mig när jag hade som minst hår på huvet. Däremot hade det kanske inte varit en så trevlig upplevelse för någon av oss, de hade väl sprungit därifrån livrädda. Stackars barn. De måste väl tåla något tänker man..
Endå är det är ju flera killar i klassen som har rakat av sig håret under terminen & de har då inte blivit kallade något. " oj kolla där kommer killen utan hår, koonstigt ", det har man väl aldrig hört någon säga. Jag kan förstå att det är lite konstigt att en tjej rakar av sig hårt. MEN HALLÅ vem i helvete har bestämt att tjejer SKA ha långt hår & killar får ha det hur fan de vill ? svara mig vettigt på den fråga innan ni kallar mig skalligatjejen nästan gång.





Kommentarer
Postat av: Alma Funke

Bra sagt Henny, slå ner jävlarna!

YOU GO GIRL

2011-11-23 @ 16:32:17
URL: http://retardfunke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0