föräldra livet.

måndag , nya tuffa tag igen.
inte riktigt det börjar bli riktigt skönt i skolan , vilket är ganska härligt & på fredag går vi inte i skolan.
sen vecka 22 är jag inte här , sen är det slut. Det känns nästan lite sorligt att säga hejdå till visa och så får man antagligen inte träffa de för än i nia igen. Jag ska väl klara mig endå.
Egentligen skulle vi slutat en fredag, men nu blev det så att lärarna bestämde att vi skulle sluta torsdagen innan.
Så ikväll har åttans lärare de flesta elever och föräldrar varit och på skolan och haft " är du smartare än en åttonde klassare ". Det va väl ganska roligt, och inte för att skryta, men mina föräldrar var några av de som vann.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0