underbart !

sista dagen i skolan.
Brännboll på förmiddagen mot de andra sjuorna och åttorna, och vår klass tog hela skiten. eftersom halva klassen sportar så var ju inte det jätte konstig.
på eftermiddagen gick vår klass ner till hembygdsparken och fikade. Sen fick vi lappar på ryggen och så skulle alla i klassen skriva något bra på lappen, det gick väl som det brukar , lite kaos men det blev bra tillslut ! 
Sen stack jag och elevira ner på stan , och träffa natha. Sen tog vi tillbaka en snodd cykel från en luffare. Natha är en riktigt hjälte nu. Dagens blomma går till henne. alma droppade på sen. eleivra och jag stack hem sen.
Nu kom jag precis hem från tyringe , mamma har föreläst .
& det är helt grymt att vi slutar skola imorgon. Imorgon ska jag göra något som jag skall göra innan jag dör. spännande..

Kommentarer
Postat av: Kenny "Kenkan" Hansson

Vi var bäst i brännboll! Helt underbart teamwork! Jag är stolt över att. Vara en 8:1are :)

2011-06-08 @ 21:26:32
URL: http://KennyHansson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0