suck

Det har hänt mycket roligt idag , orkat inte dra upp allt , men vi var nere på stan & vi har badat & vi har frusit.
Imorgon vid halv 11 tiden åker jag till uppsala till min syster. blir väl tillbaka om en vecka eller tidigare, vi tar det som det kommer helt enkelt . & när jag kommer tillbaka har jag nog lite mer hår på huvudet.
ses..
Jag skulle vilja utbringa ett fint hejdå till elevira som åker på språkresa , men som jag tyvärr inte hann träffa idag , hoppas du får det bra , i england i tre veckor !

Kommentarer
Postat av: elevira

Haha, awe tack henny, synd vi inte han träffas saknar dig din lilla loppa, Stor puss till dig ! / hela vägen från England :D

2011-06-18 @ 22:19:55
URL: http://eleviramidbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0