allt is tha shite .

AHHHHHHHH , jag typ dör , jag har ngt problem med min toung , den svider som faaaaan & varje gång jag äter något blir det värre , den krymper väl till ett russin snart sen försvinner den helt ..
jag får gå till en läkare eller doktor eller någon som kan klippa av den eller fixa den på något sätt .





dagen i Qpoolen , det enda alla gör är att hänga där hela dagarna ,
man träffar gammalt & nytt folk , och det är ju alltid roligt ,
& dom som spelar är ju riiiiiiiktigt duktiga, inte för vi kollar så ofta..
men bra spelat gubbar . (:




DET GÅR INTE LADDA UPP EN FILM !! jefla blogg.se , en film på mig & ebba , men ja ni får se den en annan dag kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0