läs , och ja , tror vad ni vill..

vad vet inte så många om mig ?

¤ jag älskar bee movie & teknade filmer , fast mest bee movie ! eller nej , kalle i choklad fabriken..
¤ jag sover alltid med en lampa tänd , annars skiter jag i brallan..
nej fast jag är jäääätte mörk rädd verkligen.



¤ jag är inte så galen som jag verkar , jag kan faktiskt vara seriös..
bara när jag känner för det , jag kan ju bli jefligt sur & irriterad och så på folk .
fast man måste ju leva liksom ?
men ja , jag är väl inte riktigt så som alla tror..
¤ jag tycker ebba is tha shite ,
men det tycker väl dom flesta ?



¤ jag ska ta tag i mitt liv , bli lite seriös ,
får ju se hur det går , ha det bäst yaooooo .





jag får inte dom där uppe att dela på sig AHHH , dränk blogg.se





seriösast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0