GRAAAAAAAAAATTTTIISSS HENNY !

15 .
imorse vaknade jag halv sju av att pappa bankade hårt i dörren & sjunger jag må hon leva.. amen tjena , KLOCKAN ÄR HALV SJU JAG FYLLER ÅR , LÅT MIG SOVA !
sen gick han , han skulle jobba , så jag öppnade min paket med mamma.. blablabla
& så va jag i skolan , & jag trodde jag skulle få slippa se folk stå upp och sjunga för mig .
men sista lextionen , när vi har matte , då jävlar...då sjöng dom för mig , jag hatar när folk ska sjunga jag må hon leva.. det var inte den korta versionen heller.. ja må hon leva , sen ska hon skjutas , sen ska hon hängas , sen ska hon dränkas , ja u got it .
ebba & jag gick sen hem och fikade med min käre mor :)
sen drog vi ner t stan & latjade..
& nu sitter jag och kränger ben and jerry och ska plugga , härlig dag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0