bra henny , duktigt.

i matsalen. vi skulle gå och sätta oss ,där va inte lika mycket folk som där brukar , nästan inga gymnasie elever några från den andra klassen.
vi hade tagit mat & jag tog ett glas vatten i handen , jag orkade inte ställa ner glaset på brickan . så kom vi fram till bordet där vi skulle sitta & jag skulle ställa ner brickan och så tappar jag glaset..
riktigt härligt , byxorna blev blöta & glaset gick i tusen bittar men annars så..
sen tänkte jag att jag skulle vara snäll & gå och säga till en mat tant , som kunde komma & sopa undan glaset eller något , men gissa vad hon ger mig , EN SOPPKVAST , skulle jag soppa ? , hade jag något val , duktig som jag var både soppade & torkade jag , det va ju trevligt att någon skrattade , & hampus du behöver inte känna dig träffad..






kenny har en bild , ni får kanske se den senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0