alla andra har lov nu :@

kom nyss ur badet , det var för himla härligt & grymt länge sen jag badade i vårt gamla heliga badkar
& klart jag hade flera liter skum precis som när jag va liten , & jag lekte med dockorna i badet precis som när jag var liten & jag hade på mig simglasögon precis som när jag var liten. kanska inte..
men man blir ju riktigt fräsch & det känns att man har badat :')
Det va ingen skolan, för idag på förmiddan va vi i församlingshemmet med den andra 8an , det va konfermand vuxna männskor som höll i det , dom snackade om självbild & hur vi ser på oss själva , att det tar 20 sekunder för oss människor att skappa oss en bild om hur vi ser på andra människor & att vi är en varelse inte en görelse & sånt som man inte orkar tänka på nu när man är tonåring . fast det va ganska intressant..
eftersom det  är grymt tråkigt att bara läsa får ni en frääään bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0