we are ready..

vad blev det av sommarn.. ?

- Vi var i Grekland strax innan skolan sluta.. Då med hår..




- skolavslutning..



- rakade av håret samma dag som skolavslutningen..



- jag åkte upp till min syster



- vi åkte ner till småland..



- jag elna & natha sov hos rebecka..

- jag sov hemma hos saga två gånger..

- saga sov hos mig

- vi firade midsommar..



- vi åkte till åhus tillräckligt många gånger för att njuta av det
- vi åkte till åhus & kollade på beach succer..
- jag fick nya fina kompisar under sommarns gång.
- vi var på kristianstads dagarna
- jag och mina päron var ute med båten



- hässleholms festivalen, med rabalder..
- lite sol & mycket annat väder..
- skratt i mängder
- Elna fyllde 16 år !
- Ebba, Agnes, Alma, Tilda & många fler fyllde 15 !
- min syster och bror blev ett varsit år äldre..
- Latja runt på kvällarna & levde rövare.
- Hade en riktigt bra sommar !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0