grattis

grattis lilla mamma :)
min fina lilla mor fyller mycket gammalt idag. & vad har jag gett min mamma?
inget..för jag glömde att hon fyllde år, pinsamt.
men jag har städa, det har hon klagat på hela veckan , så lite glad måste hon blivit .


mamma till  --->
ser ju ut som hon är sen stenåldern. ja, det skulle man väl nästan kunna säga att hon är, men hon har ju sina anledningar.
den andra lite yngre tjejen på bilden är faktiskt min syster. min mammas barn japp, jag är sånt där litet efterbarn. men det har ju sina fördelar det också.
vår familj är lite invecklad. så grattis till er som fatta något. berättar om det en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3

2011-04-18 @ 01:01:02
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0