det går fort man har roligt..

känns inte som torsdag redan...
igår va det skolan.. , där hände inget roligt. fast det är skönt med onsdagar vi slutar ganska tidigt , vid ett. jag cykla hem. & vi har ju en katt, hon har sån lång och jobbig päls , innan vi kastrerade henne skötte hon den bra, dom senaste åren har det gått sådär för henne. så varje år får hon åka in till djursjukhuset & klippa av några kilo päls och 2352 tover.
jag stack ner till stan sen med elevira. sen gick vi hem till min stackars drogade katt. hon blir ner sövd för att dom ska kunna få bort allt. så när hon kommer hem är hon så där lagom efter i huet.
imorse kollade vi på en väldigt fin lovestory.. , walk to remeber tror jag den hete. lite seg, eftersom det bara va tjejer som kollade på den blev ju alla lite blödiga , men vi klarade oss.
det är ganska skönt att killarna inte är här denna vecka, fast det är ganska skoj när dom är i skolan också, jag saknar ju inte dom precis.
ha d great.


kalvinknatet 2005 eller nåt. jag som står och rycker på axlarna , medea som står med nummer 80 & ellinore med händerna på magen. & sen några fler söta människor.

Kommentarer
Postat av: TEESSIIES

SV: Jag länkar dig om du länkar mig sötis! :)

2011-04-07 @ 18:05:00
URL: http://teessiies.blogg.se/
Postat av: louiseetelander

hahaha, aaw så söt bild :')

2011-04-13 @ 19:52:10
URL: http://louiseetelander.blogspot.com
Postat av: Anonym

men vad fint jag värmer upp. eller något..

2011-04-29 @ 14:32:28
URL: http://medeatoxi.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0