statusuppdatering

har påsklov.
Det är passerat cirkus 5 dagar redan. eller 5 kvällar får vi nog avrunda det till.
En del kvällar jag har svalt dryck i form av självförtroende. morgnarna där på har varit lite ostabila. 
Men så länge man kan stå på sina två ben och får ner eller upp föda lider man ju inte speciellt mycket av gårdagens bekymmer.
 
Imorgon kvart över nio skall jag till frisören. Känner stor tacksamhet. Vill isolera mig pga av håret i nacket är oändligt långt. Det är verkligen gräsligt. Att ingen annan human beeing förfäras och springer i skräck när det skådar håret chockerar mig lite. 
Men att tiden är så tidigt som kvart över nio känner jag dock ingen större tacksamhet över. Fast det har sina fördelar. Kommer troligen inte stöta på någon jag känner, på vägen dit eller hem. Jag missar inte hela förmiddagen pga sömn. ja. Det var nog allt, försökte lista ut fler. men fördelarna sviker mig.
 
Imorgon kommer även ma souer och henne familj på visit. Kommer bli liv i luckan.
 
 
frida och jag. tralalalaaaa. inspirerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0