NI KOMMER FÖRSTÅ. hehe nä.

jag hatar, verkligen hatar när folk som inte känner mig, missuppfattar mig, på sms eller facebook eller var 17 som helst. Jag är inte så hipp när det gäller sms/ facebook, för när jag skriver något så tänker jag att personen som ska läsa det ska uppfatta det på samma sätt som jag gör det. Men oftas är det ju inte så, sedan finns det ju de personerna som faktiskt gör det, tack.
Tillbaka till de som inte förstår mig. Hej ni icke förstående människor. Om ni tycker att jag på något sätt spelar tuff över internet eller om jag skickar ett mycket konstigt sms osv är det inte för att imponera på någon, inte för jag tror att jag är något. henny, alla är unika. Utan för att jag vill utrycka mig så precis då, även om det inte uppfattas som jag hade tänkt mig hos er, så gillar jag er endå. eller...

jag förstår att detta inlägget blev lite.. rörigt, men u get the point. fick jag ens med poängen?.



& så en bild på mig och två mycket förstående vännner. ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0