borde lugna ner mig.

skolan har varit helt crazzy vet inte vad som hände , alla i klassen är helt flippade , en del lärare blev riktigt sur på oss idag , kanske inte lärarna mest utan en riktigt sur mat tants kärring. vi stog där som vanligt och skulle ta mat , vi dansade och skrattade och bråkade & hon sticker fram huet och säger : slutar DU inte snart " kollar på mig " , så ringer jag till rektorn och ber han skälla ut mig ! ... vi lugnade ner oss lite kanske , sen sticker hon fram sitt hue igen och säger : jag ringer till rektorn ! hör du !...
härlig mattants brutta :)
ehh , mjaow

Kommentarer
Postat av: Johanna Eklöf

Du kanske ska ta det lite lugnt... för vi vet ju hemma att du kan vara värsta clownen.

2011-02-15 @ 09:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0