rälsen here I come

äntligen !
dragit ut alla fyra tänder , sista åkte idag,
så jag sitter forfarande med bedövning i halva munnen .
sprutor i munnen är verkligen något av det värsta man kan få ,
glad att jag slipper det mer...
men jag kan väl inte äta nu på ett halvår eller så
& tandställingen ska på på måndag tror jag .
kommer bli riktigt snyggt..(y)
när jag hade dragit ut tanden frågade tandläkaren om jag vill ha med tanden hem
& ja varför inte ? så nu sitter jag och studerar den , nej inte riktigt men den är fin..
funderar på att spicka upp den på väggen & kolla på den innan jag går och lägger mig ?
det är ju alltid härligt :)
det syns kanske inte men , typ så snygga hål på fyra ställen i munnen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0