jag lämnar er nu :*

inte mycket till liv idag .


skolan va ju som vanligt , mycket skratt o prata ,
förstår inte varför vi hade krismöte , vi är ju så lugna och fina i vår klass ?
kanske.. inte , men roligt har vi , man ska ju inte klaga liksom :)
vi fick veta betygen i svenska o slöjd & jag blev ganska nöjd :')
lite sent och gör något åt de nu liksom .
pappa är i stockolm & handlar julklappar till mig ,
& gör annat smått och gott .
jag får väl också ta tag i mitt liv nu ,
gå ut och vandra , skaffa mig en ny familj
måla naglarna , städa rummet eller något annat ointressant
egentligen alldeles för snygga för det , men man gör ju undantag (:

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför ny familj? Kan du inte vara nöjd med den du har? Tack!

2010-12-14 @ 13:21:29
Postat av: Henny

du vill ju tydligen inte stanna här & nej jag är alddrig nöjd :)

2010-12-14 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0