jag älskar mitt liv, ditt också...det är fint .

jag tror jag lever...

___________________________________________________________________________________


när jag satt & ått frukost i morse kom jag på att det va december ,
& jag hade ingen chokladkalender !?
det va ju liksom det bästa med julen när man va liten , okej paketen va bäst..men ja ni fattar :)
Så gissa vad jag hittar när jag kommer hem , jo en jätte fin hannah montana chokladkalender .
Den gjorde verkligen min dag (:
tack...mumi ♥
bruuuden , du är grym ! :)

snygge bild..

Kommentarer
Postat av: Uppsalamaffian

Du säger att chokladadventskalender var det bästa med julen när du var liten. Och så blir du nu, snart 15, glad över en Hannah Montana kalender??

Summa summarum: Du är FORTFARANDE liten! :)

2010-12-01 @ 20:48:53
Postat av: Anonym

ja , det kan jag väl erkänna...jag är liten .

fast du skulle bara veta vad jag gjorde om dagarna ;)

2010-12-01 @ 20:57:33
URL: http://hennylinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0