argpålivet- om det är ok.

åh , vad jag är förbannad , på allt och alla.
annars är allt bra . fast det visste ni väl redan , eftersom det är det enda jag skriver om här. Om hur bra jag har det hela tiden.
en sak som INTE är bra är vår no/matte vikarie. Vår ordinarie lärare är på millitär tjofräs. han är fräck. Men grejen med vikarien är att hon kan inte få oss tyst. vilket inte är helt ovanligt, fast hon va nog det värsta, varje lektion vi har haft med henne hittills har vi haft högläsning. vilket inte är någon höjdare, " hela klassen läser " lextion.
fast hon försvinner om en vecka, vilket är lite synd , eftersom jag inte är hemma vecka 22 .
Vår familj åker till grekland på söndag, det ska bli riktigt skönt. där med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0