hejhå livet rullar på

Tjena 
Har växt ifrån blogglivet, men det är gött att bloggen ännu finns kvar (fasar den dag då den stängs ned, pga jag inte varit tillräckligt aktiv, big problem) 
 
Anyhow, imorgon är det fredag & när den dagen är färdig har jag en helvetsvecka bakom mig, prays the lord. Har haft något jävla skit varje dag. Imorgon har jag historiaprov, fårse hur det går med tanke på att jag pluggat till matteprovet som jag hade idag. Skit på mig helt enkelt. 
 
 
Beutifula as usual. 
 
 
Erikperikpäronpung - i lördags när vi spisade revben med våra respektive. (föräldrar....hehe)
 
Inget roligare i livet just nu. Men det blir vad man gör det till, kom ihåg det vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0