Semester 2014

Okej, så imorgon är det första dagen i skolan. Eller the beginning of the end så att säga. Orkar inte skriva något om det, känns inte bra. Vill alltid gå i skolan, man behöver inte tänka speciellt mycket, bara gå dit och hänga. 
Fast det värsta är nog sen, när man måste ta tag i sitt liv och verkligen bestämma vad och hur och vem man ska bli på riktigt. fyfan.
 
Men över till mitt riktiga liv. på båten. haha. riktiga liv. I år var vi i Danmark. Ett land med tjocka människor i flipflops som super och röker och snortar både på tisdagar och lördagar. Ett trevligt land alltså.
 
 
måste bara kommentera denna bilden, annars bara jaha. Så vi hade varit ute och seglatat i regnet så seglet var blöt, öhh ja. När vi kom i hamn satte vi upp kapellet så fort vi kunde, då hade det samlats en sjö i seglet som plötsligt kom som en kaskadspya på mamma. Pappa säger sedan "Jag misstänkte att det skulle hända och det gjorde det, haha" Pappa var ganska nöjd. Vem skulle inte ha varit nöjd när någon får lida? förutom mamma 
Här badar vi efter båten. Inget jag rekommenderar. Om man inte gillar känslan av att något skall dra ner dig i djupet och dränka dig. 
EN DÖING och jag
 
Det var en riktig go semester. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0