idag är en sådan dag.

Idag sitter jag i självömka. Har en lång jävla lista på livets dåligheter. Har rakat av mitt hår, går teknik, har inga smala ben, är ensambarn mesta dels av tiden, måste städa, har en ytterst liten släkt, måste stiga upp 7 på morgonen. Känns som livet dragit ned mig i ett sumphål idag. Inte så popis.
 
Men det som oroar mig mest är: vem fan rakar av sig håret? VEM FAN?
åh. fan. jag vill ha tillbaka det lilla hår jag hade. Dock har det väl växt ut till våren eller sommarn igen. Men nu. Nu ser det ut som skit. & då jag får av tandställningen kommer ingen se skillnad, för de fula håret väger ner allt. Fina tänder väger inte upp fult hår. Jag är förlorad.
orkar inte skriva mer om min misär, folk har det väl värre.
 
Här var jag 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så
 
2011. Observera att min huvudform drastiskt har förändrats sedan dess. MYCKET. (hela jag också jajaj)
 
 
 
2 år sedan. Nästan på dagen, hm. Håret ser likadant ut som idag. huvudformen började bli lite rundare. Det är som om att mitt huvud har svulnat upp med åren. GREAT. pappas anlag. tjohej.
 
Aussi sedan 2011. Såhär såg mitt hår i princip alltid ut när jag hade det långt. Hatade att ha det utsläpp, men jag hade väl mina stunder. Men det var nog ytterst få. Så mesta dels av tiden hade jag det uppsatt. För det var f u l t.
 
TADA. bästa bilden jag kunde finna med nedsläppt hår. vilket kanske säger en del... hm. Dock ser inte speciellt illa ut. Så bilden är inte riktigt rättvis helt enkelt. Önskar jag dock jag kunde vara lika smärt & smal om huvudet & ha lika fint hår som på bilden. Men två år senare sitter jag här. Hårlös & tjockhuvad.
 
2011.
 
2013.En bild sen i somras.
Om ni nu jämnför den är bilden med den ovan. Då ser ni skillnaden. ( är det samma person?!?!)
Så för att sammanfatta det hela. Jag måste blivit tjock. Eller är det bara fars anlag som spelar sina högsta kort. Jag föredrar det sist nämnda, då jag aldrig någonsin varit smal, så tjock har jag ej varit i stånd till att bli utan redan varit. Jag har isåfall blivit tjockare.
Föredrar dock att hålla den punkten utanför min lista idag. Så jag får väl acca fars anlag. Fars avlånga & tjocka face kommer en dag tillskrida mig.. jaha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0