sluta ha poetiska rubriker. kräks.

Jag vill ha långt hår. Hade jag fått en önskan, hade jag önskat att jag fick långt hår igen. 
haha, nej, jag hade isåfall önskat att jag hade sluppit tandställning, önskan efter det hade varit att bli smal som en pinne, eller smal & muskelös. 
efter det hade långt hår varit önskan. 
Om två månader eller så kan jag troligen sätta upp mitt hår. troligen inte. kommer nog få vänta ännu ett tag. 5 månader kanske. 
Jag och mitt hår jobbar inte på samma plan. vi möts i hissen ibland, utdelar några vänlighetsfraser & bestämmer dåliga beslut som ofta resulterar att vi skiljs åt och fortsätter att jobba på olika plan.
livet.
 
 
Två saker bör observeras.
1. bilderna representerar inte alls hur mitt hår egentligen såg ut på den tiden. men man kan alltid drömma eller what so ever.
2. min huvudform har ändrats. det kvittar vad ni än säger. en dag skall jag visa er. då kommer ni få en uppenbarelse. det är en gigantisk skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0