hej. hallå. tjena. osv

Jag har återvänt som en gladare, trevligare & snällare person än i förra inlägget.
Jag hade en svacka. Är 100 % säker på att det var pågrund utav min menstruation. åh du underbara kvinnokropp.
-
Idag hade jag ett fruktansvärt prov. Fysikprov.
Människor har inte gått igenom "en tuff tid" förrän de har upplevt smärtan innan, under & efter ett fysikprov. 
Innan sitter man isolerad i hoppet om att man skall lära sig alla formler för olika energilagar, temperatur skillnader, rörslemängder osv. 
Under sitter man som hypnotiserad av talen som måste lösa i hoppet om att man kanske kommer ihåg alla formler. efter hälften av tiden inser man att man borde förberedda sig på att göra om det om två veckor. 
Efter lever man i tron om att man kan ta sig genom livet även om man gör det på gränsen till den lägsta nivån.
Egentligen tror jag allt hänger på om man har en klyftig lärare eller icke.
Allt är min fysiklärares fel. Hon lär ut mindre bra.
-
IDAG ANLÄNDE MIN JACKA. MIN NYA FINA VACKRA HÄRLIGA FLUFFIGA MYSIGA BLÅA VÅRJACKA.
att behöva sätta ord på hur jag känner nu kan jag inte. jag är ordlös. den är allt jag någosin suktat efter.
den här jacka är perfekt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0