It's sten-stig

Han är tillbaka. Min innebränare. Det var ett tag sedan han var på besök. Sten-stig.
Ni önskar inte att ni hade en vän som han. 
Sten-stig är ingen sådan vän som tar hand om mig, eller ser efter mig. 
Hans enda misson är att ge mig hjärtesorg. Eftersom han får mig att känna mig fruktansvärt äcklig. Han bara ligger där på mitt ansikte och lökar. & andra human beeing kollar då på mig med avsky i blicken. Det är det som får mig så ledsen. Mitt hjärta gråter lite lätt.
Han tillbringar en del smärta också. oljuv sådan. 
 
Då kanske ni undrar varför jag är vän med Sten-stig.
Om sanningen skall fram såååå..
Han har mig i ett järngrepp. Jag kan inte komma loss. Eller man skulle kunna säga att han inte kan komma loss.
Jag har alltid varit hans enda vän. Vänner ställer upp för varandra? (hjälp, jag spårar verkligen)
Så som sagt var. Önskar er aldrig en vän som Sten-stig.
 
Bilden är skit dålig på den uslingen. Menn jag hoppas mitt budskap nåt fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0