vill bara äta.

Tänk om man hade varit en sumobrottare eller en männska med riktigt bra ämnesomsättning. Då hade man kunnat äta och äta och äta utan att bli tjock på fel ställe. åhgud. mat mat mat. Det är de som fyller mina tankar nu förtiden. För som ni alla vet är mat livet, efter sex & pengar. 
Och nej jag har inte mens eller barn påväg, jag är inte heller i klimakteriet. Så jag har inget att skylla mina bisarra mat-tankar på. Tror jag är en ensam själ med med för lite sex och pengar. Därför tar maten över.
Kanske ska sluta där.
för sex & pengar ska man inte prata öppet om.
Bild 1: Jag och äppelplockare. & mammas über mysiga tröja. 
Bild 2: Jag och lesi. & min baby rosa tröja. Tagen idag actually. 

Kommentarer
Postat av: martin lesniak

Gud vad fin jag är! o jag tror visst du är i klimakteriet... så som du svettas o fryser!

2013-02-07 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0