hejdå. vi ses om ett år osv.

Igår var jag hos vicki. Jag vara hemma cirkus 6 på morgonen. Solen var uppe då jag begav mig hemåt. Bra där henny. Det var en trevlig kväll eller morgon eller what so ever. Men jag känner mig inte riktigt kry i huvet nu. Har sovit lite lite inatt. Kommer bli en otrevlig dag imorgon.
-
Det har varit en skön vecka. Med sköna människor. Människor i detta fallet har för det mesta varit min mor och min far. De är ganska sköna människor. När de dör vet jag inte vart jag ska ta vägen. Jag önskar nästan jag dog innan dem. eller njet. De hade nog orskat väldig stor hjärtesorg hos dem. Jag vill inte orsaka hjärtesorg hos dem, jag är ju en snäll människa. Jag tror bestämt det är bättre om de dör före mig.
back to the holiday.
När jag var i Stockholm köpte jag ett par über bra trosor. & så tänkte jag att det vore bra om jag hade flera sådana. Så skulle jag se om man kunde köpa de på internet. TROR NI INTE ATT ALLA ANDRA SORTERS TROSOR FANNS UTOM DEM. min besvikelse är oändlig. 
 
           
 
Bild 1: Jag köpte ett par träningsbrallz. Har letat som en galning efter ett par som är i ett matrial som inte är sladdrigt. Jag har äntligen funnit vad jag har letat efter.
 
Bild 4: Tröjan är magisk, änglar sjunger i körer runt mig när jag bär den. Den är så fantastisk. Mjuk fluffig varm snygg. halleluja ajmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0