hallå nötter.

Det har infunnit sig någon aggression i mig. En riktigt jävla stor. Hela jag kokar av ilska & otrevliga känslor. anledningarna är följande.
 
- Var hos frisören i tisdags. Skulle färga utväxten & lite sånt, bad att få samma färg, ljust härligt fluffigt skönt. Kommer därifrån med 200 gånger för mörkt hår. Tänker "jaha, vänjer mig nog". Nu 2 dagar känner jag förtvivlan, aggresion & besvikelse över att le frisören färgade såhär. Hade vi haft en rakapparat för hår på huvudet i vårt hushåll hade jag nog inte tvekat att använda den. 
- Imorgon har vi matteprov. Jag känner mig inte tillräckligt förbredd, vilket inte tillhör ovanligheterna. Känns som om jag borde sätta mig ned och räkna istället för att sitta här och skriva. Men då börjar jag nog gråta med tanke på vilket sinnestillstånd jag befinner mig i & hur mycket mer matematiskalösningar jag borde kunna. 
- Jag har skrot i min mun så det räcker och blir över till en liten del av afrika. Tandisen vill aldrig ge mig ett besked om när den ska av så kommer troligtvis leda till att jag kommer få dra runt med ställningen i resten av mitt icke existerande liv.
- Menstruation. Hormonerna och jag jobbar inte på samma plan. Detta resulterar i smärta, främst i magen & de nedre regionerna, även hjärtat.
- Har ingen sovmorgonen i morgon. Uppenbarligen är det en hel del human beeings som lyxar till det imorgon. Inte nog med det så slutar jag inte förrän tre. Åh du underbara fredag, närma dig inte mig.
- Köket är inte färdigt, därför uppenbarar sig min päron betydligt oftare i mitt synfält än vanligt. De har så gott som flyttat ned här hos mig. I min källare, i mitt privata område, i min atmosfär. Ibland kan de vara trevligt, inte just för tillfället.
- Träffar på alldeles för många trångsynta människor i min vardag. Människor som inte säger vad de tycker, människor som ser ner på andra, människor som jag helt enkelt vill radera bort från min vardag. vill slå er i ansiktet, fruktansvärt hårt & så vill jag se reaktionen efteråt. mohaha.
- Ingen människa kontaktar mig utom min mor & min far. Henny, det finns de barn som inte har någon mamma  eller pappa, tänk lite på dem! jaha nehe.
- läs ovanstående punkter. Skit samma hur jag mår idag, en dag är allt skit samma. För ni vet allt löser sig. Man dör, hoppas det blir fridfullt. Åh du efter längtade död, kom närmre mig. observera jag vill inte dö.
 
 
gif creatorcreate an animated gif
 
Välkomna att kommentera mitt hår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0