hallå ni fina.

I lördags var vi som sagt var på väla. Vi gjorde även en liten visit på Ikea. Detta resulterade i ett nytt skrivbord. Tack Ingmar. 
Jag uppskattar verkligen det. Så härligt vit och fint och rent. så enkelt. Hur resten av rummet ser ut vill jag inte tala om. Jag gillar inte att tala om saker jag inte gillar. där med pasta.
 
 
Var hos skolsystern idag. Jag har fått röda prickar på händerna. Eller prickar och prickar. I vilket fall som helst visste hon icke var det var. Hon bad mig smörja min händer oftare. Jag är inte den där männskan som gärna smörjer in mina händer och grejar, jag tycker det är äckligt och kladdigt. Men allt för att få bort prickarna So I guess that I have to be en smörjar-männska nu. 
en rosa tröja. en babyrosa tröja dessutom. Kommer passa mig som handen i handsken. osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0