11 februari. fantasin är på topp.

Jag hatar att alla i min klass är så kroppsfixerad.
Antigen gymmar dem & äter pulver, eller gymmar de och äter inte pulver.
& så finns det de som inte bryr sig. Men de tillhör minoriteten. 
De finns även den gruppen som jag olyckligtvis tillhör. Vi som bryr oss men inte egentligen gör något åt det.
Det värsta med detta är... dam dam dam daaaaaaaaam
kroppskoplexet så plötsligt har uppstått i min hjärna. inte bra. inte bra alls faktiskt.
Även om jag bryr mig när jag står framför spegelen, känns det inte farligt i badhuset & på stranden. oh vad bra att höra henny.
Ni vet att när man börjar bryr sig om hur man ser, bör man leta upp något man tappat. självrespekten. eller what so ever.
-
gif creatorpicasion.com
Här är mon chatte. Mistel.
Jag är lika chokerad varje gång jag lyckas fånga henne på bild. Hon är räddare för mig & min far än en kvinna som blir jagad av en våldtäktsman en mörk morgon. förlåt, hoppas ingen kände sig kränkt där att jag jämnförde min katt med en skräckslagen human beeing.
-
 
Mamma le fotagréfer är framme. eller nej haha. Jag fick övertyga henne i 3 minuter, att jag inte skulle bli förbannad om bilderna inte blev som jag ville, innan hon tog emot kameran & jag ställde mig & poserade. Vi blev som vi inte blev när vi blev som inte skulle. ajmen benedictus XVI. eller nej, han orkade visst inte mer. finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0