älskar att jag glömmer bort bloggen lite smått

HEjsan.
ja, jag glömmer bort min käraste ägodel ibland. eller, nä , kanske verkligen inte min käraste . min blogg ligger kanske på topptio bland käraste ägodelar. sorry.
I vilket fall som helst satt jag nyss och kollade igenom old pic. oh tack gud att mitt hår växer. VARFÖR SA INGEN TILL MIG ATT DET SÅG FÖRJÄVLIGTUT, eller det var ju ganska vackert då det var ny snaggat. MEN VARFÖR ? med tanke på hur lökigt och kort håret var, så borde ju någon reagerat och tagit initiativ. men tja, finns för mig själv antar jag.
hoppas ni hör av er om ni ser något fult nästa gång. hoppas ni hör av er alls, det hade varit trevligt med lite respons och vettiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0