visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. & så stod jag på den.

Idag körde jag till hemmakväll med pappa. skulle liva upp gamla barndoms minnen med en film. & så hade dem icke den film på hemmakvällen :(
Så iallafall körde jag vidare för pappa skulle till coop och köpa mjölk. Så var jag tvungen att köra vid traffikljusen. Och det var rött så jag var tvungen att stanna. efter rött kommer grönt. & då ska man köra. nähe, verkligen henny? MEN DÅ, då fick jag motorstopp. inte 1 gång, inte 2 gånger, utan 3 gånger, är väldigt tacksam att övningskörs skylten satt där den skulle. annars hade väl bilen bakom tuttat som om det inte hade funnits någon morgondag.
amen.
sitter och äter blodapelsin. I'm sexy and I know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0