Henny citerar. vad är det egentligen..

Hej.
igen.
Det jag har funderat på ganska länge är. damdaaamdamdaaam.
rakat eller orakat ? HENNY SÅNT SNUSK SKRIVER MAN INTE PÅ SIN BLOGG, man skriver det inte någonstans för den delen.. !
nää, jag snackar om huvet. snaggat eller inte snaggat, det är frågan.
Om några veckor ska vi till Rom. och sedan en tid tillbaka har jag tänkt.
" innan vi åker snaggar jag mig igen. det är såååååå skönt nu när det endå börjar bli varmt, så why not ? "
men nu slog det mig faktiskt hur lång tid det har tagit för håret att blivit som det är nu. ETT HALVÅR.
vet inte om jag har orken eller tålamodet till att snagga mig igen.
det finns ju både för och nackdelar med båda.
det är bara mys när det är 2-5 mm sen blir det inte mys längre..
Fast jag kan ju göra som jag gjorde förra året. Snaggar mig samma dag som vi slutar skolan. då slipper jag hår på heeeeeeela sommarn och så har jag det lagom till gymnasiet..
men endå inte kanske. för det är inte så snyggt när det är "halvlångt". kanske inte så bra intryck där första dagen på nya skolan, när jag inte har några vänner. finns henny..
har lite beslutsångest iallafall. ni kanske inte lider med mig. tack endå & på återseende.
usch, sköönt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0