Varför, varför ?

Varför är vi så himla beroende av att folk ska gilla oss ? När jag säger vi menar jag mig själv också såklart.
Om man lägger ut en bild eller skriver en status på facebook vill man att så många så möjligt ska gilla den.
Eller om man ändrar sin frisyr eller har på sig en snygg tröja vill man att folk ska säga, fan vad snygg(t) !
(jag ville inte att folk skulle säga att jag hade fin skalle när jag snagga mig,haha)
men varför är vi i så stort behov av att alla ska gilla oss ? Är vi inte alla bra som vi är ? nähe..
Jag vill ju att ni ska gilla min blogg, så ofta sitter jag och raderar bort de bilder som jag inte gillar, MEN VARFÖR?
varför vill jag att ni där ute ska tro att jag har ett perfekt liv ?
jag måste fan växa upp och ni måste fatta att jag förskönar min verklighet. ojdå, kom sanningen fram henny?
Alla ni där ute måste också växa upp för den delen också. SLUTA DÖMA FOLK !!!!
vi vet alla vi dömer även om vi inte erkänner det. mångas självförtroende ligger redan på botten, vi borde hjälpa varandra upp ur skiten. FATTAR NI ?
Man kanske ska reda ut sina problem med nära och kära, börja hjälpa varandra och sedan skit i facebook & skaffa sig ett liv ?
Är ni på ?

Kommentarer
Postat av: FELICITOUS

så sant !

2012-01-29 @ 12:48:10
URL: http://felicitous.blogg.se/
Postat av: Matilda

Bra sagt Henny. Så sant!

2012-02-08 @ 21:34:56
URL: http://saraelinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0