nu ska ni få läsa.

På måndagar börjar vi kvart över åtta. WOW SOVMORGON...
så igår var det ingen ovanlighet.
vid åtta satt jag på cyklen och var beredd på att trappa vidare till Lovisa.
MEN där stod jag stilla på samma ställe och trampade och trampade. jag kom ingen vart.
Ö?!%HSL%"%¤! paniken som uppstod.
Jag får dra fram min andra gamla lilla cykel som står inne i vårt gamla skjul.
Sätter mig och börjar trampa. kommer inte längre än ut på gatan då jag upptäcker att det är så nära punktering man kan komma. fml. hehe
dra tillbaka cyklen till garaget & pumpar bara framhjulet. GAH. jag tog mig till lovisa i absolut snigelfart.
har fortfarande inte hittat något fel på min vanliga cykel :(
finns henny.
en lite bättre bild cuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0