nu ska ni få höra.

Fredag kväll :
- elevira och jag mös i soffan & frös efter en låg tur med moped ( efter att ha åkt på ett hemligt ärende )
- vi skulle äta tacos & jag blev rasande för att vi inte hade ananas hem.
- jag betsämmer mig för att köra till coop
- pappa säger : det är halt kör försiktigt, FÖRSIKTIGT !
- jag har kört en bit & ska svänga..
- JAG VÄLTER MED MOPDEN JÄVELN ÖVER MIG. rip henny.
- där låg jag och sprattlade & hoppades att ingen skulle köra över mig.
- Jag tog mig i vilket fall som helst till coop & där hittade jag ingen anans i burk..
- JAG FICK KÖPA EN HEL ANANAS.
- sedan kunde jag äta i lugn och ro.
- Nu äter jag glass.
- det är tråkigt nu kompis
- frivillig kom hit & mys ♥



sista bilden till lovisafisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0