skitdag

Jag vaknade på fel sida imorse. jag kommer antagligen somna på fel sida också.
Allt är bajs. Vi har prov imorgon i biologi. Jag brukar ha mvg i biologi, men nu kommer allt skita sig och hela betyget kommer sjuuuuunka. ojojoj, va synd det blev om dig nu henny :/
Innan när jag cyklade hem från gitarren var jag så irriterad att jag hade kunnat lägga mig i en snödriva och rutna.
OM ni har läst det tidigare inlägget ser ni att allt står i fel tempus och inget är rättstavat. hoppas ni bara tittar på de bedårande bilderna..
& nu ser jag att min lampa är sönder också. !"?&!%#%?
jävlaskitdag&osammanhängandetext.
& så en bild från något heeelt annat.

Kommentarer
Postat av: Erik!

Min och Markus bild!

2012-03-07 @ 23:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0